Om Namasté

Namasté er startet i 2012 af Birgitte Davidsen, der har rejst rundt i verden for at håndplukke lækkert stentøj, keramik, uld og silke. Birgitte har nu indgået en aftale med stentøjs-producenter i Rajastan, der producerer hendes eget design af kvalitetsstentøj. Webshoppen her er en naturlig overgang fra Birgittes fysiske butik Fisk og Kunst på Sct. Laurentii Vej 37 ved Skagens gågade. Fisk og Kunst startede i foråret 2011, og flyttede siden til Aalborg, da sommersæsonen var ved at være forbi i Skagen. Den fysiske butik er flyttet tilbage til Skagen siden foråret 2013.


Handelsbetingelser

Sikker online-betaling
Namasté garanterer sikker online-betaling med dankort i vores webshop. Betalingen gennemføres i et secure ePay modul, og håndteres efterfølgende af Nets (det gamle PBS). Vi trækker først beløbet fra din konto, når varen afsendes.

Hurtig levering
Alle ordrer bliver sendt med GLS eller Post Danmark. Levering koster 59 DKK. Kontakt os hvis du ønsker at afhente dine varer gratis. Alle bestillinger håndteres så vidt muligt samme dag og leveringstiden er normalt 1-3 hverdage.

Fortrydelsesret og ombytning
Skulle du fortryde dit køb har du 14 dages returret. Returnerede varer skal være i samme stand og emballage, som da den blev sendt. Det er ikke et krav, at emballagen er ubrudt. Ved returnering krediteres hele det beløb, køber har betalt for varen (inkl. eventuelle forsendelsesomkostninger mm.). Vi refunderer dog ikke de fragtudgifter køber måtte have i forbindelse med returnering af varen. Der skal altid vedlægges en kopi af ordrebekræftelsen/faktura. Pakker returneret på efterkrav accepteres ikke.

Behandling af personlige data
Butikken gemmer kun de oplysninger, der er nødvendige for at gennemføre din bestilling - herunder navn, adresse, e-mail samt de varedata, der vedrører dig. Alle oplysninger bliver behandlet strengt fortroligt og vil aldrig blive videregivet til tredjepart.

Garanti/reklamation
Der ydes minimum 2 års reklamationsfrist fra købsdato med mindre andet er angivet. Reklamationsretten dækker alle fabrikations- og materialefejl. Hvis varen er defekt, transportskadet eller vi har leveret en forkert vare, skal du hurtigst muligt kontakte os og melde fejlen. Så vidt varen er gået i stykker under transporten, skal du desuden straks ved modtagelsen rette henvendelse til den instans, som har stået for leverancen (f.eks. Post Danmark). Ved af returnering af defekte varer skal købedokumentation medsendes. Såfremt du indleverer en vare som defekt, og der ikke kan konstateres nogen fejl, vil du blive debiteret et eftersynsgebyr samt forsendelse. Reklamation angående fejl og mangler skal meddeles i rimelig tid efter det tidspunkt, hvor du har opdaget fejlen. Du skal altid tage kontakt til os inden en vare returneres for at få oplysninger om, hvor varen skal sendes til, og kontrollere at garanti stadig er gældende.

Forbehold
Der tages forbehold for tryk-/tastefejl, ændringer i produkternes specifikationer samt for udgåede varer. Alle priser er i danske kroner (DKK) inkl. 25% moms.